.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با چند گمانه زنی ؛
دور جدید تغییر و جابه جایی فرمانداران مازندران ؛ بزودی
شمال نیوز : دور جدید تغییر در فرمانداری های استان در شرایطی در حال شکل گیری است که گفته می شود بازهم جا به جایی ها در اولویت قرار دارد و مدیریت ارشد استان تمایلی به ورود مدیران جدید در چرخه مدیریتی فرمانداری های استان ندارد .....
دور جدید تغییر و جابه جایی فرمانداران مازندران ؛ بزودی

شمال نیوز : دور جدید تغییر در فرمانداری های استان در شرایطی در حال شکل گیری است که گفته می شود بازهم جا به جایی ها در اولویت قرار دارد و مدیریت ارشد استان تمایلی به ورود مدیران جدید در چرخه مدیریتی فرمانداری های استان ندارد .

به گزارش شمال نیوز ، با منتفی شدن حضور مهدی محمدی در فرمانداری مرکز استان که قبلا گمانه زنی هایی در این خصوص صورت گرفته بود  فرماندار قائم شهر ، بازنشسته و یا به یکی از شهرهای غربی استان خواهد رفت . البته یکی از شهرستان های شرقی استان نیز از جمله احتمالات حضور وی به شمار می رود .

از میاندورود هم خبر می رسد که تغییر « قادری » قطعی است و گزینه های پر تعدادی برای جایگزینی این فرمانداری نزدیکترین شهرستان به مرکز استان وجود دارد .

کوروش یوسفی عضو شورای شهر ساری ، حسن زاده سرپرست فعالی فرمامداری ساری ، غلامی معاون فعلی فرماندار میاندرود و مهدی محمدی فرماندار فعلی قائم شهر از جمله گزینه های مطرح برای جانشینی قادری به شمار می روند .

برای فرمانداری شهرستان قائم شهر هم رایزنی ها بر روی فرماندار غیر بومی متمرکز شده است . برخی منابع همچنان بر احتمال انتصاب « علی اسد » در این سمت خبر می دهند اما با توجه به اینکه تغییر در فرمانداری بابلسر ، جایی که اسد در آن حضور دارد فعلا در کورس تغییرات قرار ندارد این جابه جایی جدی به نظر نمی رسد .

از سویی انتخاب فرماندار برای قائم شهر بدلیل تامین نظر نمایندگان این حوزه انتخابیه دشوار به نظر می رسد و قصه تکراری در سوادکوه شمالی که نایندگانی از همین حوزه انتخابیه را داراست قابل تکرار خواهد بود .

برای فرمانداری ساری نیز همچنان که قبلا نیز خبر داده شد تنها یک گزینه جدی وجود دارد . عباسعلی رضایی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران جدی ترین و تنها گزینه این سمت تاکنون محسوب می شود .

اخبار تکمیلی منتشر می گردد.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 3 ارديبهشت 1397
باز هم که تکراری . همش همونها هستند
محمدی 3 ارديبهشت 1397
حاج عین الله طالبی بهترین گزینه فرمانداری سوادکوه شمالی است و مردم از خدمات ایشان راضی هستند.
نا شناس 3 ارديبهشت 1397
عباسعلی رضایی فرماندار ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.092 seconds.